23 Nisan 2011 Cumartesi

Düğüne 5 Ay Kaldı !!

Bugün itibariyle düğüne tam 5 ay var..!!

Büyük gün 23 Eylül 2011

Yapılacaklar listemin en başında, benim için çok önemli konulardan biri olan gelinlik seçimi vardı.

Seçim aşaması çok kolay oldu benim için. Bugün nişanı olan arkadaşım kendisi için Vakko Wedding'den randevu almıştı ama o hafta şehir dışında olacağı için onun randevusuna ben gittim. Şansıma normalde İstanbul'da yaşayan bir tanecik arkadaşım o hafta burdaydı. Beraber düştük Armada yollarına.. 

Sevgili Tuğba Hanım bizi çok güler yüzlü bir şekilde karşılayıp, kahvelerimizi ikram etti. Daha önce hiç gelinlik denenmemiş olduğum için her modelden birer tane getirdi. Giydiğim üçüncü gelinlikte çoktan kararımı vermiştim bile:  San Patrick Eresma

Aslında gitmeden önce gelinlik bakmak için çok erken olduğunu düşünmüştüm, hatta ne yalan söyleyeyim gitmemeyi bile düşündüm. Ama gelinliğin sipariş verildikten 3-4 ay sonra teslim edildiğini öğrendiğimde ne kadar doğru bir zaman olduğunu anladım! 

Geçen hafta annemle birlikte tekrar gittik, annemden de onayı alınca siparişimi verdim. Bu sabah arayıp teslim tarihini bildirdiler, 5 Temmuz'da gelecekmiş.

Şimdi sizi gelinlik fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum..


Gelin adaylarına not:  Vakko diye gözünüz korkmasın, mutlaka gidin bakın. Ünlü tasarımcıların modellerini seçmediğiniz sürece (ki onlar da Ankara'da yok) fiyatları hiç de uçuk değil. Hatta Pronovias, Beyaz Butik, Akay Gelinlik gibi bir çok yerden daha uygun. Peşin alırsanız da %10 indirim yapıyorlar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...