25 Nisan 2011 Pazartesi

Lovely Shoes: Yoldakiler ve Gönlümdekiler

Ben internetten alışverişe çok sıcak bakanlardanım. Bugüne kadar bir sürü Türk ve yabancı siteden alışveriş yaptım ve bir İngiltere firması dışında hiç bir sorun yaşamadım.

İşte bunlar da şimdi yolda olan Lovely Shoes siparişlerim. Siteden ilk defa sipariş verdiğimden numaraları denemek için kapalı modeller seçtim. Ben normalde 37 giyiyorum ama Çin numaralarının bizimkine göre bir numara küçük olduğu söylendiğinden ben ikisini de 38 sipariş ettim.

Siparişi 8 Nisan'da vermeme rağmen kargoya ancak 19 Nisan'da verildi. Bakalım bana ne zaman ulaşacaklar?

Ayakkabıların fiyatı çok yüksek olmadığından kargo için en ucuz alternatif olan "Registered Air Mail" yani yerel posta servisini seçtim. ama yine de kargo ücreti ayakkabıların toplam ücretinden fazla tuttu :) Ayakkabılara toplam 21.57 $ ve kargoya da 24.90 $ ödedim.

Bu sene martı desenleri çok moda, e sivri burunlar da geri dönüyor, bir de üstüne pembe fiyonk kondurunca kalbimi çalmaya yetti. 
Fiyatı 11.84 $


Çok sevdiğim oxford ayakkabılarıma bir tane de pembe ekledim. Hem rahat ederim hem de herşeyle giyebilirim. 

Fiyatı 9.73 $

Bunlar da önce ilk siparişe eklemekten son anda vazgeçtiğim ve numaralardan emin olduktan sonra sipariş etmeye karar verdiklerim.

Dolgu topuklara hala alışamamış olmama rağmen kalbimi çalanpudra rengi ayakkabılar.



Hem gündüz hem gece giyilebilecek kalın topuklu, kırmızı ayakkabılar.

2 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Kalın topukluları özellikle çok sevdim :)
Güle güle kullan ..

Az Biraz Ordan Burdan dedi ki...

Sılacım, blogumun ilk yorumunu senden almak beni nasıl mutlu etti anlatamam :)) Ayrıca aile dışından ilk izleyicim de sen olmuşsun !!
Senin kırmızı Nr.39 ayakkabıların kadar güzel olmasalar da gelmelerini heyecanla bekliyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...